roman crestin

Cuvantul lui Cristos sa locuiasca din belsug in voi.

M-ai regasit

with 6 comments

walking_through_glass_by_no_limitation

Azi ma simt ca ologul vindecat ce cersea mila la poarta “Frumoasa” (Fapte Ap. 3:1-11). Am venit inaintea lui Dumnezeu la fel ca ologul asta, nu stiam ce cer, stiam doar ca vreau ceva, ceva sa imi schimbe viata care o luase pe un drum gresit. La fel ca ologul, picioarele mele au fost ranite zilele astea. Le-am dus in locuri unde nu aveau ce umbla, au batatorit carari unde nu Dumnezeu ma trimitea si rezultatul a fost ca am venit olog, cu picioarele pline de sangele neascultarii. Statutul meu nu mai era de copil al lui Dumnezeu, pentru ca nu meritam sa imi fie data demnitatea asta. Am venit, cum s-ar zice in popor, ca ultimul om, desi eu am preferat sa folosesc un cuvant mai dur, dar care si Dumnezeu il foloseste in multe din cartile profetice, acela de curva. Ma simteam tradator, un Petru contemporan, un Iuda al zilelor noastre care Il vinde pe Fiul omului. Ologul acesta cersea mila in fata unei porti a templului pe nume Frumoasa, dar credea el oare in frumusetea acelei porti? Stateam inaintea lui Dumnezeu cersind si eu “ceva” de la Dumnezeu, stateam inaintea prezentei lui Dumnezeu, dar stiam eu oare de frumusetea acelui loc? Ochii mi-erau acoperiti pentru ca eu ce doream era mila Lui. De-abia la ridicarea valului am putut sa-I vad frumusetea. Frumusetea Lui de TATA, un Tata plin de dragoste, care restaureaza, reface, reda, recupereaza, reinstaureaza, reinnobileaza, reinnoieste si orice activitate care are ca rezultat un salt spre viata. Ologul a primit mai mult decat cerea, picioarele lui i-au fost insanatosite, a sarit in picioare si slavea pe Dumnezeu. La fel ca el, caci cu nimic nu sunt mai bun, am fost vindecat. Picioarele-mi sangarande, murdare si pline de praful lumii au fost spalate si am putut si eu salta, am putut lauda pe Dumnezeul restaurarilor! Slavit sa fie Numele Lui!

“Caci cel neprihanit de sapte ori cade si se ridica.” Prov. 24:16

[picture by no-limitation]

Written by Alex Gherghina

April 24, 2009 at 12:18 am

Posted in Motivational

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. vreau si eu… 😦

    M

    April 24, 2009 at 1:25 pm

  2. El nu ne uita niciodata, El nu oboseste iertand.. El este Tatal nostru. El schimba lucrurile si imprejurarile astfel incat ne atraga la El cu funiile dragostei Sale. “Eu nu te voi uita cu nici un chip; iata ca te-am sapat pe mainile mele”
    mi-a facut placere sa citesc din nou de pe blogul tau, Domnul sa te binecuvinteze!

    lui_eduard

    April 24, 2009 at 5:38 pm

  3. fiti binecuvantati de Dumnezeul nostru Salvator!

    Alex Gherghina

    April 24, 2009 at 6:27 pm

  4. @edi: ai citit Funiile dragostei? ;;)

    M

    April 25, 2009 at 3:29 pm

  5. nu.. am auzit mai demult o parte din ea la emisiunea Pagini Alese de la Radio Micul Samaritean – :d pe vremea cand ascultam radio la casetofon 😀 – dar nu mai tin minte mai nimic… am auzit ca e super interesanta si chiar s-ar merita sa o citesc.. dar nu o am in bibloteca..
    am scris de funiile dragostei citand din Osea, carte care o am de mult timp la inima 🙂

    mi-am mai amintit de o alta carte acum, tot ceva in genu la Funiile dragostei, daca nu ma insel… e vorba de “Iarta-ma Natasha”

    lui_eduard

    April 25, 2009 at 6:44 pm

  6. La Multi Ani!
    Iti doresc ce-mi doresc si eu pentru mine, adica iti doresc: “Sa iubesti pe Domnul, Dumnezeul tau, cu toata inima ta, cu tot sufletul tau, si cu tot cugetul tau.” si nu doar pentru acuma ci pentru toata viata, pentru ca: “Cel mai bun mod de a ne folosi viaţa este să iubim. Cea mai buna expresie a dragostei este timpul. Cel mai bun timp pentru a iubi, este timpul prezent.”

    M

    June 21, 2009 at 1:46 pm


Leave a Reply

